Bani pe Net - Fa bani stand in faca calculatorului - Click mai jos si afla cum !

Depacco.com

Pasionat de grafica ... ?!? Wtf ?

Nu pot spune ca ma pricep... doar k imi bag si eu nasul putin... si se mai intampla sa le nimeresc. Mai nou toti trebuie sa aibe cel putin 1-2 site-uri... ca deh... nu ai... nu esti in rand cu turma. Si mie imi plac dar nu se fac asa usor. HTML ... ? Prea putin... de altfel sunt si multe programe care iti usureaza munca si fac ele cam toata treaba. Asa ca nu prea trebuie sa fii mare expert in HTML sau mai stiu eu ce ca sa faci un site (fie el de orice fel). Iata cateva cu care am lucrat si mi-i s-au parut interesante si utile:
- Web Page Maker
- Adobe Dreamweaver
- Coffee Cup Visual Site Designer
- Webstyle 4
- Dynamic HTML Editor

... si ar mai fii. Daca vrei sa te apuci de facut un site, gaseste mai intai cateva tutoriale despre asa ceva, ca altfel iti vei pierde rabdarea destul de repede si nu iti va iesi nimic. Parerea mea ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai noi filme dupa IMDB