Bani pe Net - Fa bani stand in faca calculatorului - Click mai jos si afla cum !

Depacco.com

Banc !

Doamneee ce-mi place ! =)) E prea mondial !

Dupa luna de miere proaspata sotie ii spune sotului:
Dragul meu a sosit timpul sa-ti spun despre regulilie privind viata noastra sexuala:
Daca ma vezi cu parul aranjat,coafat, nici sa nu te gandesti la sex.
Daca vezi cam cateva suvite rebele, hai poate ma gandesc la sex.
Daca am parul despeletit total nearanjat nici sa nu mai stai pe ganduri la ce chef de sex am.
La care sotul ii spune:
- Draga mea,daca ma vezi ca am baut o bere nici sa nu te gandesti la sex.
Daca am baut vreo 2-3,hai... poate,poate
Daca am baut peste 3 beri sa stii ca ma doare fix in p*la de cum iti sta tie parul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cele mai noi filme dupa IMDB